HASAN KOCABAŞ VE ŞİFALI TAŞLAR

14 Nisan 2008 Pazartesi Hasan Kocabaş taşların hangi hastalıklara iyi geldiğini açıklıyor
Azurit Taşı: Duygularınızı rahatlıkla ifade etmenize yardım eder. Yorulan gözlere çok iyi gelir. Kişiyi konuşkan yapar ve merkezde tutar.


Fluorit Taşı: Düşünceleri netleştirir, zihni dinlendirir. Rahtsızlık veren mantıksız düşüncelere iyi gelir. Projelerin gerçekleştirilmesi için destek verir.
Turkuaz Taşı: Barışın ve ahengin taşıdır. Taşıyan kişilerin şifa yeteneklerini arttırır. Bağışıklık sistemine iyi gelir. İletişimleri kolaylaştırıcı etkisi vardır. Etkili konuşmaya ve şarkı söylemeye yardım eder.

Malakit Taşı: Kişiye güçlü olduğu duygusu verir. Fiziksel acılardan kurtulmak için kullanılır. Neşe ve canlılık veren etkisi vardır.
Sitrin Taşı:Tedavi edici enerjinin meydana çıkmasını sağlıyor.Kendine güveni güçlendiriyor.Böbrek, kolon, ciğerler, mide, bağırsak, dalak, hazım organları, sindirim ve kalp için yararlı olduğu ifade ediliyor.Enerji vermek ve canlandırmak için kullanılıyor.Diyabete karşı etkili olmasıyla tanınıyor.
Lapis Lazuri:Zihinsel açıklık ve berraklık veren bir taş olarak biliniyor.Ha
fızayı güçlendiren ve kişiye güven veren etkisi olduğu söyleniyor.İletişim yeteneğini güçlendirmede ve sosyal fobik durumlarda etkili.İskeleti kuvvetlendiriyor, tiroid bezlerini hareket geçiriyor ve tansiyonu dengeliyor.Göktaşı olarak bilinen bu taş, depresyon ve başa çıkılamayan üzüntüler için kullanılıyor.
Kırmızı Lal: Boğaz bölgesine yakın taşınması öneriliyor.Uygulayanlara göre, bağışıklık sistemini ve ileri yaşlarda cinsel fonksiyonları güçlendiriyor ve yaşam enerjisi veriyor.İnsana zindelik veren ve enerji gücümüzü etkileyen bir taş.Kadınlardaki regl düzensizliklerine ve sorunlarına iyi geliyor.Kanı temizleyip kan dolaşımını hızlandırıyor.biliniyor.Adalet, cesaret ve mütevazılık verdiğine inanılıyor.
Yeşim Taşı: Bolluğun sembolu olan yeşim taşının, safra kesesi ve böbrek rahatsızlıklarına iyi geldiği söyleniyor.Korku ve endişe duygularına iyi geldiği söyleniyor.Toksin maddelerinin vücuttan atılmasını sağlıyor.Denge ve şifa verici etkileri
Aquamarine Taşı:
Sinirleri yatıştırıyor ve kişiye içsel rahatlık veriyor.Neşe, huzur ve aşk duyguları
veriyor.Akciğerlere ve solunum yollarına çok iyi geldiği biliniyor.İlham veren ve hafızayı güçlendiren etkileri de olduğu söyleniyor.
Sodalit Taşı: İçeriğinde soda ve kalsiyum var.Hücre, damarlar ve organizmayı etkiliyor.Hormonların düzenlediği, lenf aktivasyonu ile bağışıklık sistemini güçlendirdiği belirtiliyor.Kan basıncını düşürdüğü, kalbi ve zihinsel aktiviteleri desteklediği söyleniyor.Sezgileri artırıcı ve ilham verici etkisi var.Nazardan, negatif düşüncelerden koruduğuna inanılıyor.Sakinleştirici etkili bir taş ve baş ağrılarına iyi geliyor.

Kaplan Gözü Taşı:
Sindirim sistemine çok iyi gelen bir taş.Aynı zamanda, sinirsel olarak oluşmuş, ağrıları azaltıp sinirleri yatıştırıyor:dalak , pankreas ve kolon için
faydalı olduğu söyleniyor.Kişinin bağımlılık duygularını azaltıyor.
Obsidyen
Taşı :
Volkanik cam, olumsuz enerjiyi emiyor.Terapi gücü yüksek olduğu için vücut masajlarında kullanılıyor.Depresyona ve karamsarlığa iyi geliyor.Kaygıyı azaltrak bilinçaltındaki negatif
duyguları temizliyor.Stresi azalttığı ve bağırsaklara iyi geldiği de biliniyor.
Pembe Kuvars Taşı:
Negatif enerjilerden koruyucu ve sevgi duygularını artırıcı bir taş.Kullanan insanların çevrelerinde sevgi dolu bir ortam olmasına yardım ediyor.Korkuyu ve öfkeyi azaltarak sakinlik veriyor.Kan dolaşımına iyi gelen bir etkisi olduğu söyleniyor.
Hematit Taşı:
Kan dolaşımı düzeninin sağlıklı olmasına yardımcı oluyor.Enerji verici ve canlandırıcı etkisi olduğu söyleniyor.Cesaret veren Hematitin , kararsızlık çekenler için çok faydalı olduğu biliniyor.İskelet sistemi hastalıklarına iyi gelir.
kaynak: netten alıntıdır

27 yorum:

egrat dedi ki...

ıyı gunler hasan bey ben alopesı areata hastasıyım halk arasında sackıran fakat benımkısı ılerı bı sewıyede..bu hastalıgın cesıtlı sebeblerı warmıs bagısıklık wıtamın eksıklıgı en onemlı sebebıde stresmıs yanı doktorlar oyle soyluyor.tawsıye edebılcegınız bı tas warmı..sımdıden tesekkurler

sertan dedi ki...

ıyı gunler hasan bey sedefe ıyı gelen yada yok edebılecek bı taş varmı ve nasıl temın edebılırız saygılar

mustafa dedi ki...

sayın hocam benim sürekli devam eden baş ağrılarım var tamografi yada filmlerde bişey görünmüyor sitrese bağlı olduğunu düşünüp anti depresan ilaçları verdiler ben çevremdeki olaylara ilgisiz kaldığımı fark edip bıraktım ilaçları sizin bir tavsiyeniz varmı acaba bu taşlarsadece bi süreliğine rahatlatıp tekrar devam edermi yani psikoljik bi rahatlatmamı olur sadece aynı durumdaki bi arkadaşım için beyin ameliyatı olması gerekebileceğini söylediler hocam ilgilenirseniz sevinirim

Unknown dedi ki...

iyi günler hasan bey ben bağışıklık sistemimdeki zayıflıktan dolayı yumuşak doku romatizması hastasıyım aynı zamanda tiroid iltihaplanması ve nodüllerim var,kullandığım ilaçlar kemikerimesi yapıyor acaba doğal olarak hangi taşları kullanabilirim.Cevap verirseniz sevinirim şimdi den teşekkürler.

serkan dedi ki...

ii günler hocam ben bütün taşların hangi hastalıklara ii geldiğini öğrenmek istiyorum bunları öğrenebileceğim kaynakları nasıl ve nerden temin edebilirim. ayrıca bu taşların sahtesi varmıdır varsa gerçeğinden nasıl ayırt edilebilir.hastalığımıza i gelen taşları sizdntemin edebilirmiyiz cevap yazarsanız çok sevinirim

cahit dedi ki...

iyi gunler hasan bey bende ses tellerimde cikan bir tur sigil var ve devamli olarak ameliyat olmak zorundayim lazerle acaba bir tavsiyeniz varmi tesekkurler

Unknown dedi ki...

merhabalar hasan hocam iştah açıcı,troid,sinüzit ve şişmanlığa karşı önerebileceğiniz taşlar nelerdir?Bu taşları nereden ve nasıl temin edebiliriz?teşekkür ederiz.

ayse dedi ki...

hocam benim adet dönemlerimle birlikte baş ağrım ve midem bulantıj oluyor bunun için nasıl bir taş takmalıyım ve ayrıca ben çok evhamli bı nsaım nasıl bir taş takmalıyım.

ruzgar dedi ki...

iyi günler hasan bey hemoroit için hangi taşı önerirsiniz birde iştah için teşekkürler

Adsız dedi ki...

benim obsessif kompülsif hastalığım var takıntılar deniyo halk arasında bu hastalığa iii gelebilecek şifalı taşlar varmı acaba ?

Hatice dedi ki...

Ben Hatice ALDEMİR.ADAPAZARINDAN.
Akşamları yorgun yatıyorum sabahları yorgun kalkıyorum.Genelde sinirli ve agrasif bir yapım var.Zaman zaman kendimi kontrol etmekte zorlanıyorum.Bu yüzden genelde uyuyorum.Bana önerebileceğiniz bir taş var mı? (20.02.1969 nüfus kağıdımda yazılı nüfus kağıdım doğumumdan bir kaç ay sonra alınmış.Pancar kesimini söylüyor annem bu yüzden burcumu bilmiyorum.)TEŞEKKÜR EDERİM

sukran dedi ki...

HASAN bey iyi günler Benim guatr rım var kolitim yumuşak doku romatizmam boynumda servikal filimde düzleşme olduğu tespit edildi kollarıma ağrı vuruyor hangi taşları öneriyorsunuz teşekkür ediyor iyi günler diliyorum saygılar şükran

fenci dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
fenci dedi ki...

mrb hasan hocam ben hatice 54 yasında bacaklarda damar yetmezlıgı olan bı hastayım bu hastalıga hangı taş ıyı gelır ve bu tasa nereden sahıp olabılırım

fenci dedi ki...

mrb hasan hocam ben hatice 54 yasında bacaklarda damar tıkanıklı olan bı hastayım bu hastalıga hangı taş ıyı gelır cvp ıcın tsklr.

DİLEK dedi ki...

slm hocam ben 41 yaşındayım geçen yıl göğüs kanseri teşhisiyle tedavi oldum göğsüm alındı şu anda iyim kemoterapi sonuç verdi ama iki ayda bir kontrollere gitmeye başladım sizden ricam kanserin tekrarlamasını önleyen taş hangisiyse bana göndermeniz ayrıca sinir için ve hemoroid için iyi gelen taşlar hangisiyse rica etsem bu taşlarla ilgilide bilgilendirip bana gönderirseniz çok sevinirim şimdiden çok teşekkürler....cevabınızı sabırsızlıkla bekliyorum hocam

DİLEK dedi ki...

slm hocam ben 41 yaşındayım geçen yıl göğüs kanseri teşhisiyle tedavi oldum göğsüm alındı şu anda iyim kemoterapi sonuç verdi ama iki ayda bir kontrollere gitmeye başladım sizden ricam kanserin tekrarlamasını önleyen taş hangisiyse bana göndermeniz ayrıca sinir için ve hemoroid için iyi gelen taşlar hangisiyse rica etsem bu taşlarla ilgilide bilgilendirip bana gönderirseniz çok sevinirim şimdiden çok teşekkürler....cevabınızı sabırsızlıkla bekliyorum hocam

Nurdanur dedi ki...

iyi günler hasan bey ben 48 yaşında kilolu ve kistatik (köpek tüyünden geçen) hastasıyım 2 sene icinde 2kapalı 1akcigerden 1karacigerden ameliyat oldum bana önerebileceğiniz bir taş var mı?
Şimdiden teşekkür ederim.

Nurdanur dedi ki...

İyi günler ben 48 yaşında şişman kistatik (köpek tüylerinden geçen) hastasıyım. 2009'dan beri 2 kapalı karaciğerden 1 açık akciğerden 1 açık karaciğerden ameliyat oldum. Bana ne önerebilirsiniz ?
Şimdiden teşekkür ederim.

sade dedi ki...

İyi günler Hasan Bey Benim bir kızım(19.08.2007) var çok nazar değiyor çok sinirli uykusunda diş gıcırdatıyor ve çok sık korkuyor hangi taşı önerirsiniz saygılar

hamit dedi ki...

saygılar hasan bey 30.06.1992 doğumlu ms tanısı konan oglum var.aşırı yorgunluk hissediyor,denge kaybı ve kendi düsüncesinden baska diger düsünceleri ve yorumları kabul etmiyorr.cok negatif.sürekli korku ve endise içerisinde oldugundan tedaviyi güçleştiriyor.beyin de plaklar oldugu tesbit edildi ve hastalıgın su anda aktif olmadıgı söylendi.hocam hangi tası önerirsiniz ve nerden temin edebiliriz.Hamit. tesekkürler

Adsız dedi ki...

Sitenizdeki bilgiler sade ama ilginç bilgiler . Bu paylaşımızda da bunu görüyoruz . Büro mobilyası olarak paylaşımlarınızın devamını bekleriz .

Unknown dedi ki...

beyin hastalığı torticolıs
hangi taşı tavsiye vewdersinizz
doktor bey

Unknown dedi ki...

mrh ben prostt kanseriyım ayrıyeten koah ve akciğer hastasıyım anlıyacağın ak ciğer hastasıyım hangi taşlar bana iyi geliyorsa bana bildır lütfen hasankarabulut34@hotmail.com teşekürler

Blue angel dedi ki...

3 gün önce fibromiyalji yani yumuşak doku romatizması teşhisi konuldu bana inanılmaz derecede ağrılarım var intiharı bile düşündürüyor.hangi taş uygun benim için

Unknown dedi ki...

Hacamat yaptırın çok faydası oluyor. Benimde var çok rahatladım.

Unknown dedi ki...

Hacamat yaptırın çok faydası oluyor. Benimde var çok rahatladım.

Bunları Okudunuz mu ?;